sobota, 4 maja 2013

Dieta 3D Chili, czas start! :)


Witajcie ponownie!!! :)

Ostatnimi dniami postanowiłam, że czas schudnąć! wakacje lada moment...

Zaczęłam biegać :) no ale przydała by się też dietka, więc zaczęłam szukać.
Naczytałam się wiele dobrego o diecie 3D Chili i po namyśle, i ja postanowiłam jej wypróbować! :)

Dziewczyny piszą że chudną nawet po 10-14 kg! w 2 miesiące, wiem że szybki spadek wagi nie jest dobry, ale chyba taki najbardziej motywuje do ćwiczeń :)
 (ja mam w zamiarze bieganie, basen, roli, czasem skakanka i ćwiczenia z Ewą Chodakowską )

Ja swoją dietę mam już na mailu i od poniedziałku zaczynam :)

Dla ciekawskich jak to mniej więcej wygląda.




Dieta w wersji elektronicznej kosztuje  39,70 zł 
i na tą się zdecydowałam :)

Wersja drukowana  57,90 zł


Stosowała któraś z Was tą dietę? Pochwalcie się wynikami! :)

Ja jestem pełna pozytywnego nastawienia :) 
Będę się z Wami dzielić moimi efektami :) jakie mam nadzieję będą :P

trochę motywacji na koniec 





miłego dnia! :)




16 komentarzy:

  1. słyszałam o tej diecie, nawet myślałam nad zakupem. masz fadną figurę. Dziel się z nami osiągnięciami i opinią, jestem ciakawa tej diety. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starała się pisać co tydzień moją opinię o tym jak się czuje czy widzę efekty etc :) Więc zachęcam do zaglądania co jakiś czas :)

      Usuń
  2. przede mną jeszcze 4kg.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz też jestem na diecie, ale sama sobie ją ułożyłam :) Trzymam się dzielnie już od stycznia :)
    Powodzenia :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zmotywowałas mnie ;)

    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę schudnąć. Postaram się tradycyjnym sposobem, to znaczy jogurty, warzywa, owoce, koktajle i tego typu rzeczy. Plus ćwiczenia. Ale póki co nie mogę się za to zabrać. Jestem ciekawa jak Tobie pójdzie z dietą. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także ćwiczę z Chodakowskąi robię jeszcze 6 weidera:)teraz mam zamiar zabrać się za jakąś dietę;)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiczyyłam kiedyś z Ewą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może sama powinnam tej diety spróbować ;( nie lubię sie odchudzać ;/ obserwujemy? Chcem sie dowiedzieć jak ci poszło ;) http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też słyszałam dużo o tej diecie !;3

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku, gdzie możecie być na bieżąco
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?id=210271709073998&sk=likes

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważaj na efekt jo-jo!
    http://healthyhappychoice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej nie narzekam na swoją wagę, ale moim takim stanem idealnym byłoby, gdyby udało mi się tak 3-4 kg stracić. Jednak dieta i ja brzmią dość śmiesznie... O tej nie słyszałam akurat. Może kiedyś uda mi się osiągnąć swój cel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie przymierzam się do rozpoczęcia jakiejś diety i ćwiczeń, aczkolwiek wiele lat temu (haha, jak to brzmi..) straciłam wiarę w takie diety, chociaż wielu pomogły. Planuję po prostu zacząć zdrowsze odżywianie i podobno to pomaga najlepiej :) Ale jak dieta ci pomoże, to koniecznie daj znać!

    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia !!!
    wspaniały blog :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    zachęcam do komentowania i obserwacji (na samym dole) - zawsze się odwdzięczam.
    na pewno będę tu zaglądać częściej.

    www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;) i napisz to w komentarzu, zrobię to samo jeśli Twój również mi się spodoba :)
Nie spamuj :)
Dziękuję za komentarz, postaram się odwdzięczyć :)