środa, 24 sierpnia 2011

oTAGowana :D

Zostałam otagowana przez annawanna


TAG nr 1.

"30 kosmetycznych pytań"

Zasady:
1. Napisz, kto Cię oTAGował.
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie oTAGowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi.
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię oTAGowała, na przykład pod jej najnowszą notką. 

Pytania i odpowiedzi:


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Razy dziennie - rano.

2. Jaki masz typ cery?

Mieszaną,ze skłonnością do wyprysków i niemiłych niespodzianek, ale masakry nie ma :D

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Garnier.


4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?
Używam czasami, peeling z Avon'u i Garniera

5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Garnier Czysta Skóra Active

6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego?
Nie.

7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Na szczęście nie mam :D

8. Jakiego podkładu używasz?
Maybelline DREAM SATIN liquid


9. Jakiego korektora używasz?
Nie używam.

10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
Ciepłej

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Podobają mi się, chcę sobie takowe sprawić :)

12. Jakiej maskary używasz?
Maybelline

13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli.

14. Używasz bazy pod makijaż?
Podkład.:D

15. Używasz bazy pod cienie?
Czasami

16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Brązowy i cielisty ♥

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
nie mam zdania.

18. Ulubiona szminka?
Avon 24k Ultra color rich

19. Ulubiony błyszczyk?
Maybelline. :)


20. Ulubiony róż?
Avon - kuleczki rozświetlające

21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe)
Tak, najczęściej na Allegro.

22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Raczej nie, za pośrednictwem Avonu - jestem konsultantką ;)

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Pomarańczowa twarz i czarne krechy pod oczami . ble.

24. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, podobają mi się na kimś :)


25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?
perfum?  ewentualnie podkład :P

26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak.

27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Myślę, że tak. Szczególnie latem, kiedy mam opaloną skórę ;) Zimą niestety wielkie NIE.

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?
No pewnie że tak.

29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
Maybelline i Avon.

30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Zdarza mi się, ale staram się tego unikać jak ognia.!





TAG nr 2




Zasady:


1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki".
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych.
3. Powiedz, kto Cię oTAGował.
4. oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem".
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu.

10 kosmetycznych pytań:

1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych? 
Używam  neutralnych,w kolorowych mi nie do twarzy ;P

2.Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk'?
Pomadkę ;)

3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?  
Nie, często tanie są bardzo dobrej jakości.

4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków? 
Używam uważam że nadają buzi koloru ;)

5.Jaki produkt jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Czerwona szminkę, podkreślająca moja kobiecość :)


6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Co miesiąc mam, przed 'tymi dniami' zawsze jakaś paskuda zepsuje mi humor.. 

7.Używasz filtrów?

Nie.

8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy? 

Krem do twarzy

9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?  
Używam. oczyszczają i wygładzają cerę. 

10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Eva Longoria








TAG nr 3


"3 rzeczy, które chciałabym, aby wpadły mi w ręce"


Wymaga to dłuższego zastanowienia.
< myśli >
...
Po 30 minutach :D


numer 1

Bardzo bym się ucieszyła z takiego prezentu ;P
Kupiłam niestety lub stety juz inna i na ta mnie nie stać.



numer 2

Paletka cieni.







numer 3

Lakiery, najróżniejsze, kocham wszystkie!
INGLOT ♥



(Numery lakierów:
Żółty-968
Zielony-969
Niebieski-970
Fioletowy-971
Różowy-972)


foto z grafiki google 





7 komentarzy:

  1. dziękuję, ale już robiłam ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie i czekam na zdjęcia.;**

    OdpowiedzUsuń
  3. a ile kosztuje oryginalny taki niebieski lakier ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Inglocie są po 20 zł ja nabyłam niedawno ten zielony :)

      Usuń
  4. Lakiery cudne :) też bym takich nie odmówiła hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;) i napisz to w komentarzu, zrobię to samo jeśli Twój również mi się spodoba :)
Nie spamuj :)
Dziękuję za komentarz, postaram się odwdzięczyć :)